måndag 11 april 2016

Väldigt mycket kärlek och förändring nu...


Dottern ville igår att jag skulle ta fram orakelkorten.
Vi behöver egentligen inte bli chockade längre över vad vi får till oss.
Precis det vi jobbar med eller pratar om visas med korten.
Vi vet med oss själva vad vi behöver och är i men ändå vill vi oftast få det bekräftat.
Så är vi människor.
Ett av korten hon drog var samma som hon fått varje gång på sista tiden.
Bara för att hennes andliga guide och änglarna runtomkring vill få henne att förstå att hon inte har jobbat med det tillräckligt för att fortsätta sin resa.
Hon bara skrattade för allt liksom stämmer :D

Jag själv skrev om lycka och all glädje jag känner inombords.. all positivitet.. i bloggen några minuter innan vi tog fram kortlekarna.
Och så fick jag "Love begins"... "Your cup is about to overflow with joy, happiness and positive feelings"...
Fick även höra av en Indier att han såg i mina ögon att jag hade så mycket glädje och positivitet i mig och frågade om det stämde :))
Vad skulle jag svara på det om inte sanningen :D
Hjärtchakrat jobbar jag hårt med att balansera och "The frog"... "cleaning house and get rid of the clutter in your environment, your head and your heart... releasing..."
Det som jag och dottern håller på med för fulla muggar just nu och sen en tid tillbaka :D
Kan bara tacksamt ta emot och förstå hur mycket stöttning och hjälp man har i universum och från andra dimensioner.
Och det största av allt... ens egna intuition som vill hjälpa oss på vår rätta väg här i livet med att få så mycket lärdomar och ett bra liv, för ett bra liv är upp och ner.
Bara försöka släppa den arbetande hjärnan/egot och vara i det som kommer.
Lyssna på känslan från magen och den korta sekund som intuitionen kommer med svaret.
Har märkt att allt blir så mycket skönare och enklare då.
Lära om och göra rätt ;)
  

På tal om kärlek...
Vill rekommendera denna fantastiska bok och en riktigt fin kärlekshistoria.
Då kärlek är på riktigt och dragningskraften är stor till sin själsfrände.

Det finns mycket kärlek här i världen.
Jag har både upptäckt den djupa, starka och underbara kärleken till en själsfrände... den djupa kärleken till ens barn.. kärleken till ens föräldrar och kärleken till en själv i ensamheten.
Sedan kärlek i vänskaper har en annan känsla... 
Allt kommer i olika nyanser precis som livet är.
Bara att var den upptäcksresande människan som vi är och våga vara i det.
Kärlek är det som binder samman oss alla i den rena energin som vi alla består av.
Varför inte låta den flöda och vibrera (jobbar på det ;) ) :)
Vi alla skulle må så otroligt mycket bättre av det och världen skulle se helt annorlunda ut.

<3
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar