torsdag 5 maj 2016

Äntligen...


Speedway säsongen har börjat och pappsen tog mig med för att njuta av den varma svettiga solen långt in på kvällen och en spännande fajt mellan Masarna och Smederna.
Masarna gjorde min kväll och vann :D
Trots att jag var riktigt slut så får speedway mig att må riktigt bra.
Den sena kvällen gjorde inte min kropp gott dock och kvällen efter blev lika sen då jag hängde på till föräldrarna för en kortare visit i Hålan och b la besökte fina farmor och sedan åt god mat och var mer social.
Tiden går dock alltför fort men jag gör så gott jag kan :D
Jag prioriterar.. oftast får inte allt och alla människor jag vill träffa rum alltid.
Det går iallafall framåt, och det får vara som det är :)
Jag vet iallafall att jag lyssnar på mitt inre och tränar på att gå efter min intuition och hjärta.
Det är ju nåt det...

Njutningen i min balkongoas då jag höll på att somna i solen och ommålning av ett stort buddhahuvud gjorde min eftermiddag.
Sällskap fick jag av vår lillgos Luna som mest hade det skönt under soffan på balkongen och som vägrade att gå in.
En underbar tid som har börjat då våren gör så gott.. och tankarna går om att en dag ta det stora steget...

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar