torsdag 12 maj 2016

... Klockrent... Komiskt... Ironiskt... Vilka kommer att läsa på alla bilder?


Alla världens människor hade kunnat få mat om inte vi hade tagit så mycket grödor till boskapen vi enbart föder upp för att göda vissa människor.
Djur som både får lida och ger oss människor en massa gifter i våra kroppar.
Vi överäter något som inte är bra för oss och som de preparerar med en massa kemikalier.













Sanningen som vi väljer att inte se eller lyssna på..
Och det gäller väldigt mycket i livet ;D
Och jag ska inte vara den som är den... 

Fy sjutton säger jag bara
(Och ska tillägga, jag är ej vegan men äter mest vegansk mat pga att jag mår bäst av det och den vegetariska kosten.. tål dock inte vissa animaliska produkter då kroppen ger symptom.
Rött kött är utesluten här helt.
Dottern äter dock vegansk kost både i skolan och hemma.

Och den där filmen jag tidigare la ut med föreläsningen gav skruv kan jag säga :/ Tummen upp för det!! )
<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar