torsdag 26 maj 2016

Tar emot och bugar djupt...


Dagar som dessa är underbara i skog och mark med plock av olika växter och dylikt till mat och medicin.
Vackra liljekonvaljer som får pryda ett bord och en tallpinne som låg och skräpade som Luna får gnaga på.
Sedan bara få sätta sig och ta in naturen kan vara det bästa som finns.


Jag fortsätter med mat som medicin.
(Maskrosblommor och maskrosblad är så otroligt gott och nyttigt) 

Har börjat tycka om detta med att stå framför spisen.
En dag kommer jag dela platsen med någon... någon som känner som jag...
Känner sådan kärlek för livet och för alltet.
Det går nog inte att beskriva riktigt just nu :D 

31

Numret 31 kom till mig i min dröm i förrgår natt precis innan jag vaknade.
Jag kände så starkt för det, att det skulle vara avgörande för min läkning och välmående.
Jag skulle finna betydelsen därute någonstans och visste inte om det var i en burk eller någon helt annanstans.
Sen vaknade jag...

Letade upp betydelsen av nummer 31 på nätet...
(Av Joanne Walmsley- Sacred scribes)

Number 31 is made up of the energy and vibration of the number 3 and the number 1.

Number 3 resonates with energy, growth, expansion and the principles of increase spontaneity, broad-minded thinking, self-expression, encouragement, assistance, talent and skills, manifesting and manifestation.
Number 3 often indicates that the Ascended Masters are around you, assisting when asked.
The Ascended Masters help you to focus on the divine spark within yourself and others, and assist with manifasting your desires.
They are helping you to find peace, clarity and love within.

Number 1 brings with it the attributes of self-leadership and assertiveness, initiative, instinct, intuition, new begginings and a fresh approach.
It also relates to motivation, striving forward and progress.
This makes 31 the number of optimism, enthusiasm, communication, creativity and expansion.

Angel number 31 is an indication from your angels that they are helping you to gain a positive and optimistic outlook and are helping to empower you so that you can walk your chosen path with confidence and grace.
Be prepared to expand and develop your personal spirituality in new and exciting ways.

Your future looks brights and prosperous, so continue living your life with passion and enthusiasm.
Use your natural talents and abilities to their utmost to manifest pleasure, joy and happiness into your life and into that of others.
What you put out to the Universe comes back to you.
Serve your Divine life purpose with confidence and self-belief, safe in the knowledge that you are on the right track.

Maintain a positive atitude and optimistic outlook in regards to all areas of your life.
Positive affirmations, visualizations and prayers help to manifest abundance into you life.
Maintain a light, bright and loving heart, mind and look to new opportunities that will further benefit your life.

Jag kan återigen bara säga Tack, och få bekräftat det som jag redan känner och tränar på :)
Jag älskar detta med livet... lärdomar och att man börjar förstå och lära sig att det man får till sig inom en själv faktiskt betyder något och stämmer.

För ett tag sedan kom jag hem från den holistiska yogan med lite mer lärdomar, och att jag börjat så väldigt smått på något som faktiskt är rätt på min och allas vägar.
Blir så lycklig och tacksam över allt.

Jag fortsätter på min väg och kommer aldrig någonsin att avbryta resan...

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar