lördag 11 juni 2016

Dag efter dag...





Dagar som går med blandat innehåll där man bara är och gör sådant som balanserar och ger en balans och harmoni.
Bakslag i kroppen får accepteras som det är.
Likaså för vår lilla Luna, så mycket kärlek som ryms i vårt lilla hem.




Åren de går... min vackra underbara dotter som nu avslutar sitt andra år på gymnasiet samlar kloka lärdomar år efter år redan innan hon tar steget ut i vuxenlivet.
Hon har gått igenom så mycket och vågar vara den hon är.
Det är en otrolig gåva jag har fått genom att vara med och skapa denna fina tjej.
Jag vill att hon ska gå de vägar hon vill och behöver i livet, lyssna till sitt hjärta och inte skämmas för att vara öppen om saker och ting.
Jag pressar henne inte att sträva efter höga betyg och bara göra så mycket hon orkar och känner passion för.
Det andra får vara som det är.
Dock har hon fått "mina gener" och blivit utbränd under samma period som jag hade när jag var ung.
Hon kämpar på och säger hur tacksam hon är över allt som hon har gått igenom, för att sen kunna hjälpa och förstå andra.. och vilket arbete hon har gjort med sitt inre <3
Vi står otroligt nära varandra och har alltid gjort, och den tillit jag har till henne är jag överlycklig att kunna ha.
Hon är en sökare... en medmänniska med stort hjärta och den jag älskar som allra mest.. min bästa vän och goaste dotter.
Tack för att du kom till mig <3

Snart blir hon myndig och ett nytt steg tas i livet.
Det kommer bli otroligt spännande.

<3
  



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar