lördag 18 juni 2016

Magi...

( 1998 var året då detta mirakel föddes till världen, då jag blev medskapare till denna själ och mamma.
Nybliven 20-åring med så otroligt mycket kärlek att ge, men också med sorger, besvikelser och en enorm trötthet i kropp och själ.
Den del av livet som gav mig massor av lärdomar.)

Tacksamhet kan skrivas i det oändliga, men att känna denna
starka känsla som en klump i magen och med ett väldigt varmt hjärta gör att ingenting annat betyder något.. tårarna bränner under ögonlocken.
Jag har levt i fattigdom utan pengar till mat och annat för mig och min dotter.
Har kämpat i motvind under många perioder och min kropp och själ har plågats.. men att få vara med och skapa en helt underbar själ, ha ett hem, kunna äta oss mätta, få ta del av andras livsvägar och utvecklas på min egna, kunna glädja andra och att få en massa glädje tillbaka utan förväntningar utan bara helt villkorslöst samt dessa gåvor i livet som bara kommer när man minst anar det.. då man släpper kontrollen och bara är i det skede man är i livet... kan bara inte beskriva detta i ord hur glad jag är för Allt, både upp- och nedgångar.
Att leva och kärleken till det ger mig harmoni.. att se in i en annan själs ögon och sprida våra leenden ger lycka... att skapa ett liv, en själ eller leva med dessa små gåvor som de faktiskt är ger oändlig kärlek.. Allt detta är Magi.. alla känslor finns ständigt med i allt om vi släpper barriärerna.
Att bara vara ensam och ta in det som är just nu får min själ att vilja ta en dans ut i det oändliga eller bara ha lite mys ;)

<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar