tisdag 26 juli 2016

Lata dagar med strandfynd och kunskapstörst...





Kunskapstörstig i varandet... balans i läkandet... lycka i livet...
Att känna doften och somna till vågornas skvalpande ger mig ro på djupet.
Inga människor som stör friden, för ibland är det väldigt skönt att inte ha så mycket störningsmoment.
Sen att man är strandletare eller naturletare kan ge lite problem när man ska cykla hem :D
Fick bara med mig plankan men det är alltid något.
Tackar naturen hela tiden för alla vackra saker som den skapar, kan inte få nog.

Så här på sommaren försöker vi göra mycket som inte kostar någonting,
eller mycket är väl att ta i :))
Vi gör sådant som bara dyker upp, precis det kroppen orkar och det man känner för.
Dock är jag så väldigt tacksam återigen för att kroppen har börjat läka så smått.
Tänk vad jag klarar av nu som jag inte gjorde för något år sedan.
Då min robot ständigt var framme och alla symptom kändes som de ville ta död på mig.
Så ja, jag vet att jag är på rätt väg.

Det finns rätta vägar för oss alla och jag önskar alla att finna den.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar