söndag 3 juli 2016

Mystiska Linda svamlar igen... mystiken fortsätter...



Känslan finns att få komma till en plats jag kan andas på och vara fri hela tiden.
Men samtidigt gäller det att lära sig leva så just här och nu, bland den galenskap och omedvetenhet som finns..
där vi människor arbetar på vår utveckling.
Försöker finna den plats i mig själv som är mitt sanna jag och där min själ kan vara fri oavsett hur allt ser ut runtom.

Nu har det varit väldigt intensiva dagar med alla dessa siffror som hela tiden dyker upp.
Som nu 12.12.
Hela tiden kommer det,och det är inte bara någon viss siffra utan det är de flesta.
Känner även av så mycket energier runt mig, de pillar på mig och stryker mig på kinden etc.
Och min stilla undran var.. vad vill ni?
Och svar fick jag <3 The Mystery... jag är på rätt spår på min livsstig.
Vilket fantastiskt liv man har, där allt egentligen bara flyter på fast det är upp och ner och snurrigt hit och dit.
Allt kommer av en orsak som man ska uppmärksamma så man slipper leva om detta gång på gång.. men för att få rätt lärdomar så behövs dessa omtagningar som verkligen kan vara frustrerande eller ta musten ur oss tills vi fått det vi ska eller bryter det mönstret som vi inte behöver :D
Vi får hela tiden "skyltat" med tecken, känslor osv om vilken riktning vi ska ta och vad vi behöver göra om vi bara lyssnar noga.
Jag tränar mig på det och mer och mer blir det klarare för mig.
Varför har man tryckt bort detta så mycket förut?
Jag minns när jag var barn och fick olika budskap, sådant jag förstår nu idag :D

Är så tacksam för alla er som finns där i bakgrunden, för jo det är rätt många.. människor jag inte trodde fanns kvar.
Men så är livet... vi alla är sammankopplade på olika vis.
Ibland är vi rätt osynliga för varandra men en tanke kan finnas.. en känsla.. saknad eller bara ett accepterande att de finns där på något sätt.. som en ande :D

Nu under några dagar har det varit festival här.
Härligt när människor samlas och all glädje kommer fram.
Dessvärre spenderade jag bara typ 30min på denna festival.
Fanns inget behov av att vara där som det har funnits förr.
Jag har kommit till ro på ett sätt som inte har funnits i mig förut.
Försöker lära mig att ingenting ska påverka mig som genom ett behov eller ett beroende..
Ja detta är svårt eftersom vi har det djupt rotat i oss, men det är min stora utmaning just nu.
Ni måste tro jag är galen haha.

Min resa verka bestå av att jag ska gå djupt in på saker och ting i olika faser och sedan släppa detta lite för att komma i balans med allt.
Som ett bungyjump... ett gummiband som först släpper mig långt långt fram/ner och sedan drar mig tillbaka för att komma till centrum/balansen igen.
För det är så Jag fungerar och som verkligen har utvecklat Mig.
Bara jag tänker på det blir jag euforisk och lycklig.. helskumt :))
Passion för livet är det nog.. mitt intresse för varför vi finns och vad universum egentligen innehåller och handlar om.
Det praktiska arbetet så jag får uppleva detta... 
Livet gott folk är oändligt.


Fin skön söndag på er :*

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar