söndag 10 juli 2016

När Power Meet kommer till stan...



(Hittade ett ställe med god vegansk pizza.. mums!!)

video

Tre dagar med Power Meet här i stan slutar med en total utmattning och sömnbrist (då jag är van att lägga mig väldigt tidigt) efter en liten social utekväll då jag verkade sprida mycket glädje, trygghet, positivitet och bra energier, som jag fick höra haha.
Hörde det även i Indien :)))
Dock har inte dagarna bestått i många timmar med att se bilar och människor osv, men det räcker det som var.
(Som ni kanske ser från igår då det även blev en liten biltur, då jag sov den största delen av tiden.
Älskar att sova när man åker bil och har alltid gjort :D
Men även att se allt man åker förbi. )
Jag är helnöjd och otroligt tacksam.
Vissa saker får vara som de är då jag inte kommer slösa energi till det, och andra bara njuter jag av.. mest hela tiden. 


Det som inte är ovanligt här hemma är rensandet av grejer.
Ja vi fortsätter då vi kommer stå på loppis nästa helg och väldigt stora lass har åkt till Stadsmissionen.
Jag undrar igen.. hur fasen kan man ha så mycket grejer fast vi inte har det?! Haha
Detta år kommer med utveckling och lärdomar för oss i rätt stor skala än sålänge, och en fortsatt stor insikt och träning på att materiella saker inte gör en lycklig och välmående.
T om massor av "minnen" har försvunnit från vårt hem.
Våra minnen finns inom oss och saker bara ligger där och tar plats... vi blir mer och mer fria.
Det finns dock några minnen som kan användas och som är otroligt vackra, de får bo hos oss.

Snart är det dags att släppa mina föräldrar fria med då vi ska dit och hjälpa dom med rensningen.
Eller vi bestämde att det behövdes hihi ;))
De har iallafall börjat och mår bra av det.
Har fått tips från andra att vi två här hemma skulle öppna eget och hjälpa folk med sådant, eftersom det är vår passion :D Så roligt.

Den veganska söndagslunchen blev även det en rensning ur kylskåpet...

Nu blir det njutning... som alla dagar..

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar