söndag 31 juli 2016

Vår lilla resa...



För några dagar sedan var vi iväg till hufvudstaden igen.
Prat, skratt, värkande ben och njutning i olika former i det perfekta vädret.
Jag får även en hel del motion som jag annars inte får då det blir både uppför, nedför och åt alla håll :D
Ingen stress utan bara ta den tid det tar med lite vila också såklart.
Prideveckan var igång, men det sköna var att det inte var packat med människor överallt, det blir bara jobbigt för mig.

 (Hos Vattumannen)

 (Våra inköp av stenar)
Mina var... rökkvarts, månsten, rosenkvarts, sodalit, ametist och kattöga.


Kristallrummet, Paradiset matmarknad och Zapata var vår prio, men vi slank även in på Vattumannen och diverse andra ställen.

Dock har jag ingen bild på alla vackra ädelstenar etc på Kristallrummet där de låg i stora lådor, men några inköp för oss båda blev det.
Precis de stenar som man dras till och som stämmer med vad man behöver.
Börjar få en liten fin samling här hemma nu.. healing när den är som bäst.
Det är häftigt, som allt annat magiskt i livet :D
Vi har mer och mer tappat lusten för shopping som så och handlar inte mycket.
Men ibland hittar man det där lilla extra och sådant man behöver.
Kombucha och lite hälsosamma grejer som vi inte har här hemma köper vi oftast där t ex.

Innan bussresan hem satt vi oss för att bara vara för en stund, se på människor som går förbi och äta lite goda pommes frites med lite dipsåser... älskar ju potatis!!
Denna gång var jag faktiskt rätt pigg slutet på dagen, helt otroligt och skönt.
Tror jag skyddade mig bättre från energier, intryck etc och var lugnare i sinnet.. utan stress eller andra starka känslor.
Mycket jag måste lära mig för att bli balanserad och jag har annars en förmåga att ta in så mycket inom mig som gör symptom och obalanser.
Får lära om helt med min högkänslighet och att lyssna på vad min kropp säger.

Ännu en dag av tacksamhet med dottern som är det bästa jag har <3

<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar