söndag 30 oktober 2016

En dag i harmoni och mycket skratt, kärlek och glädje...





Det var då äntligen dags för dottern att för första gången besöka Harmonimässan i Stockholm.
Hon är ju som mig nuförtiden, börjat söka inåt och få ett intresse för naturliga och dessa intressanta ting som faktiskt kristaller, orakelkort, andlig vägledning och budskap kommer med.
Hittar sin väg här i livet och lever mer i sanning med sig själv och blir medveten om allt som sker var dag.
Vilken fantastisk dag vi har haft.. vi två <3
Vi har skrattat massor så tårar har runnit och nästan kissat på sig :O, pratat med underbara människor, fått massor av budskap till oss under hela dagen (otroligt häftigt och klockrent) och inhandlat precis det vi drogs till (kristaller och diverse annat) som behövs för läkning och på våra vägar.
Dock tycker jag det var lite trist att mässan inte hade veganmat utan bara vegetariskt.
Många som är veganer nuförtiden.
Så efter mässan slank vi in på det enklaste stället och det som dök upp.. sushiyama för att få lite mat i oss.
Jag själv äter till största delen vegansk mat, ibland vegetarisk och till 1% lite fisk eller skaldjur.
Man märker direkt att magen tycker det är märkligt med laxen.. (full med gift, oekologisk) och ett lätt illamående kommer etc.
Kunde jag aldrig tro eftersom jag alltid älskat lax t ex.
Men kroppen säger ju något...
Ja gott är det alltid med sushi ändock.

Och så var det då min aura...
Det bästa av allt är att jag faktiskt är balanserad helt okej i chakrana (våra energihjul i kroppen) och att mitt hjärtchakra äntligen är öppet!!
Efter alla dessa år som det varit stängt och blockerat...
Har jobbat massor med det som med halschakrat etc.
Hjärtchakrat är ju ändå som en "bas" för att må bra.
Även mitt tredje öga var öppet då det bar blockerat för lite mer än ett år sedan.
Börjar lyssna på min intuition b la.
Har nyligen även jobbat med tredje ögat på holistiska yogan så det var skoj att det tar sig.
Jag hade även en riktigt bra energi både på insidan och utstrålade det.
Var harmonisk, mycket positiv och var i en förändring som ni nog vet vid det här laget :))
Finns en del man får bekräftat och det är riktigt skoj att höra, man vet oftast själv.
Han sa det även till mig på aurafotograferingen.. vet inte riktigt om jag behöver berätta och vad jag ska säga för du vet väl själv haha

Två ametsistkluster som jag drogs till så enormt gav mig otroligt starka symptom när jag höll i dom, yrsel, hetta, en svävande virvlande känsla etc.
Har aldrig varit med om det så starkt förut.
De hörde även ihop kände jag, de skulle vara tillsammans.. yin och yang... mörker.. ljuset... kvinnligt... manligt... månen... solen..
Ja det bara var så, de ville till mig och de ville hålla balansen ihop.
Fick de billigare också ;)
Jag och ametister.. de bara dras till mig, underbart vackra :))

Dottern fick precis det som hon behövde från människor som kom till henne med healing och annat... klockrent även det som de gav henne och sa till henne.

Efter denna mässa var min rulltrappskräck på höga höjder som bortblåst, såå märkligt haha.
Den läskigaste rulltrappan vid Solna centrums tunnelbana som jag med skräck ställt mig på varje gång då svetten har flödat, benen skakat, yrsel och domningar kommit och där jag hållit i mig för glatta livet bekom mig inte.
Jag stod helt stadigt och lugnt utan att hålla i mig och kunde titta trots höjden utan allt det där.
Jag var så chockad så jag sa det gång på gång... helt överlycklig var jag :))
Hur kunde det komma sig tro?

Väl hemkommen var vi piggare än vi brukar, något hände där under dagen haha.
Idag blir det dock vila men starka symptom har jag inte.
Jag är bara Lycklig och tacksam (som vanligt).

Önskar er alla en riktigt fin söndag med kärlek och sinnesro :*

<3








  

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar