onsdag 16 november 2016

De jag håller så kär har firats...



18-årsdagen
MIN ÄLSKADE DOTTER,
~Med lycka och tårar min mage växte,
en tonåring med längtan efter dig.
Toner du rörde dig till och mina ord du fick höra
genom huden så tunn.
Det var dig jag väntade på och det är du som delar min livsstig.
Finns ingen som du, då livet gav mig mening.
Men åren de går och nu står vi då här.
Den dag du lämnar det gamla, det som givit dig allt det du nu tar
med dig på din forsatta resa in i nästa del av livet.
Med stolthet och så mycket kärlek i mitt hjärta följer jag nu dig
som du har följt mig.
Älskar dig mest av allt,
/Mamma ~

Pappa,
~Du är den som alltid funnits vid min sida,
han som kommer med skratten och hjälpen
när det krisar.
Jag var din spelevink med gitarren och musiken alltid där,
det som aldrig gjorde mig besviken.
I garaget vi donade och jag följde dig om dagarna
Den kärlek och omtanke du givit och ger kommer alltid finnas kvar.
Du kommer alltid vara min älskade far~ 
/Lindha

Säger som alltid...
Grattis till alla pappor var dag <3 
Ni har skapat liv som jag hoppas ni delar dess resa, umgås med och lyssnar på.
Förändra det som går att förändra, och stå inte och se på om ni gör era barn besvikna och ledsna.
Att se sitt barn må dåligt och bli övergiven av en förälder är det värsta som finns.
Frustrationen att ingenting kunna göra är otroligt jobbig.
Det finns så mycket vi kan ge våra barn, men det största av allt är den sanna kärleken och stödet.

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar