onsdag 9 november 2016

Kreativitet och budskap som kommer om dagen...



Har känt mig lite kreativ en tid.. så smått.
Jag bara älskar höstlövens färger i alla dess skiftningar, både det dova och det ljusa.
Hade en kväll då det kändes som att himlen ville gråta men som att den höll igen.
Själv satt jag i ljusets varma sken och lyssnade på goa toner och mådde sådär bra som bara jag kan.

~När mörkret faller och ljuset tänds,
då skuggorna får synas för alla.
Visans klagan ej längre ljuder,
toner tar plats i det kalla.
I hjärtat mitt öppnas den värme,
som har funnits i alla tider.
Tar platsen min som är menad,
var den än är och vart det än lider~
/Lindha


~Beneath the illusions, pretty as they may seem, you know what is real.
Beneath the lies, sweet though they may sound, you know what is worthwhile.

A tremendous force of light is gathering around you.
It is attracted to the purity of your intention to create from your heart.~

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar