söndag 1 januari 2017

En dröm som besannats...



Vi hann med en sväng till "Hålan" också efter jul.
Vi har fått umgåtts och skrattat med mina föräldrar och med en sjuk farmor som låg på sjukhuset.
Sjukvården blir man inte klok på, att kämpa med att de ska ge rätt vård eller vård överhuvudtaget är helt otroligt 2016/2017.

Dottern fick äntligen sin egna skiss tatuerad på hennes underarm.
Som hon har längtat efter denna dag.
Nu vill hon bara bygga på.. överarm och i nacken..
Hon blir som mor sin :D
Älskade barn <3

Jag har en väldigt tur som får ha min egna dotter både som mitt barn och som min bästa vän.
Vi har mycket skoj ihop hon och jag.

Dagarna gick fort och inte mycket hinns med när man är där.
Min prio är att vara med föräldrarna, så de vänner som finns där kommer mest bara upp i tanken.
Lite tråkigt men så det blir tyvärr.
Får hoppas man kan träffa dem vid nästa besök om de har lust.

Jag lever på hoppet ;)

<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar