lördag 14 januari 2017

Film-, och serietips...


Jag blev peppad igen...
livet har alltid så mycket mer än det man av slentrian går i.
Det är liksom aldrig försent heller att förändra och våga.


Bra film och gråtvänlig.


Jag och danska filmer och serier :D
Gillar fler av dessa danska skådisar och såklart även svenska Tuva och Joel.
Typisk kärleksfilm.


Som andra i samma genre så är den mystiskt bra ;)


Som jag längtade till denna film, men så blev jag lite besviken.
Inte lika bra som serien dock, men nästan ett måste ändå om man gillar dessa galna kvinnor :D

Jodå den dög med.
Gillar ju Bridget.


Fantastisk man denna Barack Obama.
Gillar honom stort för den han är.


Lite spänning sådär.


Vem gillar inte kärlek?


Serien i tre delar som utspelar sig i Indien.
(Som jag längtar tillbaka)
Jag gillar denna, och man kanske skulle läsa boken också :)


När kommer nästa säsong om det är någon mer?!
Jag gillar klassisk musik blandat med känslor och allt vad det är :D
Han är rätt härlig den där Gael Garcia Bernal, på något sätt..


Ett långt specialavsnitt av denna häftiga serie.
8 människor i olika delar av världen som hör ihop genom dess sinnen.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar