söndag 15 januari 2017

Kan bara älska underbara människor...

Bild:Cecilia Möller/tv4

Sitter bara och ler från öra till öra.
Vilka underbara människor det finns i vår värld :D
Nu kan man följa paret Mandelmann på deras ekologiska gård med självförsörjning på tv.
Åhh vad jag önskar att jag kunde bo lite så fast mycket mindre och utan alla dessa djur.
Några små eller ett djur som sällskap i familjen räcker.
Att få odla och ha det bra och leva i harmoni med naturen är mitt mål.
Finns många som lever lite sådär, att ta vad som finns i vår natur och vara lycklig för livet liksom.

Finns fler som sprider glädjen, som Stina W som bjuder på sig själv för fullo så man får sig ett gott skratt var och varannan dag.
Jag vill vara så, innerst inne är jag det.
Dansa runt som en galning bland folk på stan eller i butiker och vara lite så där tokig, bara släppa lös och sprida lite glädje och värme bland folk och fä. 
Behöver bara lossa lite på svångremmen eller vad man ska kalla det :))
Jag fortsätter att göra det här hemma i sällskap av kaninen och dottern om hon hinner se spektaklet.
Det är ju bara för skönt.
Jag ylar också och låtsas att jag kan sjunga i olika stämmor.
Undra om grannarna tycker det är skoj och njuter lika mycket som jag haha.

Jag tackar er goa människor som värmer mitt hjärta och som låter glädjen få sprudla inombords.

<3 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar