måndag 9 januari 2017

Ljuset finns där.. alltid!!


När livet kan kännas svårt eller om man hamnat i mörkret för ett tag, så ska man veta att ljuset finns där.. alltid <3
Det är vackert.
För några dagar sedan började jag få intensiva budskap igen med b la siffror.. 13.13, 13.33 och lite annat.. tack.
Även i meditationer och drömmar.


Jag älskar livet, trots den bitande kylan som har varit.
Lufsade in i skogen i snön till min Plats.
Det här kommer att bli bra.
Jag står i sanning med mig själv och då kan ingenting gå fel.



Jag blev så full i skratt.
Mitt därute på min Plats reste sig då denna upp ur snön.
Jag vet ej om detta var en påminnelse av vad jag behöver eller vad det kan vara haha.
Kan det vara en manlig energi som har en betydelse, eller är det den sidan i mig som jag ska uppmärksamma.
Roligt var det iallafall :))

Lika fort som inloggningen på en dejtingsida kom så raderade jag min profil.
Det blev för jobbigt när man vill vara snäll mot alla men inte orkar skriva.
Det dåliga samvetet knackade på lite.
Jo jag fick kontakt.. men kan jag inte vara sann mot mig själv och måste ha kravet och pressen att kanske vara någon jag inte är (min känsla).. vara med någon som inte kan acceptera (på sätt och vis) utan att ifrågasätta osv fungerar inte för mig.
Jag älskar dock att lära känna nya härliga människor och få höra deras syn på livet och historia.
Allt behöver heller inte gå i rasande takt, jag behöver känna in och så smått lära känna..
Tänkte att detta skulle vara en lärdom och praktisk övning för mig och mitt inre och faktiskt eventuellt kunna leva en dag med någon som lever helt annorlunda än en själv,och att det är okej, för vi är alla olika och i olika faser samt på olika plan.
Men på ett sätt är det bra med samma värdering om livet för att slippa kämpa om att vara den man är och vad man mår bäst i.
Men av olika orsaker avslutade jag den kontakten just för att jag ska må bra.
Och för den andra personens skull fast allt egentligen har en mening.
Man ska lära sig av varandra eller dra lärdom om sig själv..om vad som speglar en själv.
Allt är okej med olikheter, man kan komplettera varandra om man inte är oärlig mot sig själv eller andra.
Så är tacksam för möten både genom tal eller öga mot öga :)

Ja det nya året började med nyfikenhet om livet och nya lärdomar.
Att återigen gå emot sin lilla rädsla för vissa saker.
På något sätt förlorade jag lite emot den, men hade jag släppt på vad min intuition och mående ville så hade jag inte mått bra.
Kan mer känna min intuition och vad som är den och inte mitt ego/rädsla.
Jag fortsätter att lära och nya "utmaningar" kommer komma ;D

Önskar er en fantastisk vecka och jag hoppas ni lyssnar på vad er själ och kropp säger :*

<3 Sat Nam





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar