söndag 26 februari 2017

Filmtips...


Ärkeänglarna... han var en bra skådespelare Andy Whitfield och tyckte denna var mäktig på något sätt i min värld :D


Intressant och bra film med olika känslor.
Om två bipolära människor och deras insikter och svårigheter i de maniska perioderna samt i de bättre.




Det är en fin känsla att känna att vi inte kan vara ensamma i universum.
Att i denna film få se två olika arter kommunicera var rörande på något sätt.
Jag är sådan, jag känner så mycket...


En verklighetsbaserad film som utspelar sig i Indien, i fattigdom och i Australien.
Två länder som ofta dyker upp inom mig nu på olika vis, på tal om annat :D
Den var tårdrypande och väldigt känslomässigt jobbig.
Den var även fin med mycket kärlek till människor som inte har det lätt här i världen, vi måste förstå <3





När man har sett de andra två och bara måste följa dessa galningar :))
Jag älskar att få skratta och höra lite dansk.


Har väntat med att se denna serie och nu tog jag tag i det.
Ja den berör på olika vis och den är bra.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar