söndag 26 februari 2017

Livet händer!!...


Skatbo i håret och yoga om mornarna är en bra kombo.
Kroppen behövs mjukas upp och den behöver få flöde för att även kunna rensa ur vätskan som lägger sig som bomull inuti mig.
Med en acceptans njuter min själ av att bo i min kropp, för att andas, bearbeta och läka :)
Den där morgonen lyxade jag till det med ett oljebad som jag gör då och då och helst minst en gång i veckan behövs dom.

~ Den självläkande människan har insett att hon är en del av alltet.
Det hon gör mot sig själv, så gör hon också mot sin omgivning.
Det hon gör mot sin omgivning, gör hon också mot sig själv.
/Sanna Ehdin

~

Vissa dagar så känner man sig bara så förälskad och så glad och lycklig.
Det bara är så. Sådär så man inte riktigt vet var man ska ta vägen och benen svävar när man tar sina steg.
Man vill le med hela ansiktet och sjunga ut glädjen.
Livet händer gott folk.. Livet!!

Sen var det bara hem och vila, för ja det tar på kroppen att vara så här också :D
Balansering är viktigt, men jag är så otroligt glad över att kunna röra mig lite utan symptom eller att de gör mig helt utslagen.

Det är nu skiftet pågår, vintern börjar sakta förbereda sig för våren och snödagar blandas med helt kala landskap.
Fåglarna kvittrar som aldrig förr och även jag :D

<3




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar