måndag 6 mars 2017

Påväg med min bästa...





Hon och jag <3
Nya äventyr varje dag.. vare sig man balanserar liggandes eller på språng.
Livet är en fantastisk resa där jag har fått privilegiet att få möta några väldigt starka själsliga energiband som tryggheten, kärleken och lyckan finns med i oavsett om det är under hela livet eller under en period.
Men livet är ej slut än, och vad som kommer efter detta är spännande det med.

Hade en fin dag på lovet i hufvudstaden med myslunch på "Hälsocafeét" och även se lite härliga människor som virvlar förbi överallt.
Bussresan hem fick jag göra själv då dottern stannade kvar och sov över i det lilla "veganska kollektivet" :))
Och ännu en komplimang om åldern fick jag haha.
Han trodde jag var en vän till dottern, alltid kul att höra ;))

Det har gått snabbt, förändringen... hon är nu vuxen min älskade tös..
Lilla trollungen som alltid finns som bilder i mitt hjärta och huvud <3

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar