måndag 29 maj 2017

En långhelg...




Foto: Tomas Chroust



En riktigt härlig sådan.
Återträff för oss som tog studenten -97 i Fagersta.
En liten skara av ca 25-30 personer blev fotade just för att jag inte hade en tanke på det största delen av tiden.
Jätteskoj att se dem igen och mycket skratt blev det.. tänk att 20 år har gått :O
Jag trotsade min blyghet och osäkerhet och faktiskt tog tag i saken, stolt över mig själv ;D
Innan besökte jag min finvän och pratade lite om ditt och datt, blev en bra dag det där!!

Det var även våryra i orten och var och lyssnade på när pappsen och deras band spelade på torsdagskvällen.
Är så glad att han äntligen vågar stå där och att han får göra det han tycker om.
Dock gillar han mer en lite annan musikstil men men :D
Det gick jättebra och jag är stolt över honom.

Nu är kroppen sliten efter detta samt Stockholmsresan igår till stora Hornstulloppiset med familjen.. mors dag och allt <3
Det har ju blivit en liten grej varje år och vädret var verkligen med oss nu, så underbart härligt.
Älskar alla olika människor och den glada stämning som är.

Jag behövde detta känner jag.. ibland vill man så mycket samt leva lite också.
Nu blir det ordentlig vila och balansering igen.

Fortsatt fin måndag på er :*

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar