måndag 15 maj 2017

Från 2017-03-29...


Onsdag.. dagen blir lite så här om någon ens vill och behöver veta detta ;)..
Få flöde i kroppen och en meditation därefter.
Vara lite kreativ på något sätt.
Torrborstning och massage av kroppen och därefter hoppa i ett skönt bad med epsomsalt, mognad sesamolja, eteriska oljor som eukalyptus och citron.. rensa ut slem, stödja nervsystemet, stärka immunförsvaret o kanske även bli klarare mentalt, vem vet?! :))
Och en god bok till det med en doft av sandelträ från rökelse.
Just nu vill kaphaårstiden göra sig påmind för mig med slöhet, trötthet och allt detta slem i mig. Idag vill det ut från rinnande näsa fast jag ej är förkyld och med en klump i halsen. Typiskt tecken för mig att balansera o rensa.
En frukost med eko grönt o kryddor etc som blir även det en detox.
Ikväll intar jag det skitäckliga mirakelpulvret från Indien som fungerar för Mig (alla sorter passar inte utan allt är individuellt vad ens egna kropp kan ta upp o tål) min älskade triphala, Mums ;P

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar