måndag 15 maj 2017

Från 2017-03-31...


Lite halv detox fortsätter.. eller mer lyssnande på kroppen och vad som nu sker i och runtomkring...
Vätskeansamlingen börjar lossna så smått och det är ljuvligt.
Att börja dagen med lite yoga för att förbättra matsmältningen och dans till denna upplyftande låt som verkligen drar på smilbanden är utmärkt för Mig.
Höfterna får sin träning med ;) :D
Bra pass igår med holistiskyoga, precis det jag själv jobbar med just nu under en period.. ajnachakra, det tredje ögat.. intuitionen, inre klarsynthet...
Intuitionen finns där o det andra tar sig igen mer och mer.
Öppna mitt hjärtchakra så att inte tredje ögat blir blockerat som det har varit förr.
Men under yogapasset igår kändes det som att jag ej var i min egna kropp, kunde inte koncentrera mig eller slappna av.
La skydd så gott jag kunde, men var nog försent.
Kände mig lite arg och ville gråta helt plötsligt o det var inte mina känslor.
Fick ont på den högra sidan av min kropp från örat till handled..
Ville bara gå från yogamattan till en annan del av rummet.
Kanske tog in någon annans energi o känslor, vad vet jag.
Idag blev jag irriterad helt plötsligt o sen försvann det lika fort.
Kändes inte som min känsla nu heller.. mysko detta :D
Dansa är bra.. och ta hand om allt detta denna fredag.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar