måndag 15 maj 2017

Från 2017-04-05...


Lite såhär... behöver kraft och lite av varje.. balansen..
Med sorg, frustration och tomhet kan man vackla lite.
Har levt otroligt länge i eufori, total lycka och som ingenting kunde påverka mig djupt trots svårigheter som kunde komma.
Men processen är här ständigt, och just nu vill jag bara hitta fotfästet igen, förankringen till jorden och det trygga.
Känslan av lycka finns här fortfarande och positivitet men allt känns dimmigt, som att jag har fastnat i ett tomrum.
Mår inte dåligt så men allt känns konstigt och jobbigt till viss del.
Jag tycker inte om beteendet jag får att dra mig undan fast jag så gärna behöver just vissa själar som man kan bolla allt med, sådana som förstår.
Men jag finner dom inte, och de som verkligen finns och bryr sig om en drar jag mig undan från då jag kanske behöver en annan infallsvinkel, de som tänker lite på ett annat sätt...
Allt låter nog luddigt och det får vara så, det luddiga accepterar jag och försöker vara i det som är just nu.. i processen...  
Jag tror på att detta kommer bli bra för budskap får jag till mig i massor just nu trots att vissa behöver bli lite mer tydliga <3
En vimsig del av livet kommer komma då och då.. vad är mitt kall... vad behöver jag ta lärdom om.. osv osv.
Nu lever vi i denna dag och ser oss om på nytt.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar