måndag 15 maj 2017

Från 2017-04-10...


Ni vet den där känslan när man är så hungrig att kroppen sväller med luft, blodsockerfallet är nära och man har hittat ett typ 15 år gammalt plagg i garderoben som jag äntligen ska bära igen.. en klänning som gör mig glad då jag minns de fina orden jag fick med den. 
Har inte sparat mycket kläder mot vad jag har haft, gick hårt med rensningen...
men denna...


En enkel måltid idag.. pesto med flera sorters grönt och sedan sparris till.
För i det enkla finns även lyckan och det stora.
Behöver det nu.. balansen och glädjen.
För i det varma i hjärtat har även en stor klump med sorg och frustration funnits lite här och där sista tiden.
Det varma vill ut genom hela mig och mina händer som nästan vill vibrera, det vill även skiten som har fastnat.
Skit och skit.. allt ska ut på olika sätt.

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar