måndag 15 maj 2017

Från 2017-05-03...


Ville bara gråta... idag...
Det kan vara jobbigt att jobba med sig själv, att vissa saker kommer upp till ytan.
Att se och vara medveten om hur det ligger till, men ändå kan vissa dagar totalt slå ut en för en stund.. kanske även hormonerna styr känslorna nu en smula.
Egot/hjärnan säger en sak, visheten/hjärtat/intuitionen/själen en annan.
Är skör och känslor blir så starka att de tar över hela mitt väsen.
Här går jag ofta och frågar mig... Varför känner jag så här? Hör det till mig? Vad är det i mig som jag inte har bearbetat/vågar konfrontera? När uppstod detta? Var uppstod det? Varför har jag kvar detta? Osv ... Släpp taget... 
~Jag är hel och jag känner tillit för livet som lär mig det jag ska~ 
Att bara vara ensam och lyssna till sin inre röst och känslor är det som gör att jag kan få rätsida på mig själv.
Förvirring som kan ske men som kan lösas upp.
Livet gott folk, det handlar om Livet.

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar