måndag 15 maj 2017

Från 2017-05-12...


~Några ord om kärlek från mig till dig~
Tänk vad olika 2 ringar kan kännas.
Ringar som skulle vara av kärlek och sammankoppling.
Den "finare" och lite dyrare som inte känns alls, och den enklare som är/var kärlek...för Mig.
Kunskap och lärdomar har kommit med dessa...massor, som jag aldrig velat varit utan.
Tid av förståelse om mig själv och hur kärlek ska kännas på riktigt.
Första gången var mer en längtan om kärleken.. en längtan som nog de flesta har/haft i livet.
Vi har behovet att älska..att vara nära.
Ibland kan vi tro att vi känner djup kärlek, en önskan..
Och ibland finner vi den, då vi vet i hjärtat att det känns rätt..
när man inte lurar sig själv och tror sig veta hur det ska kännas.
De är olika de där känslorna, och det har jag fått lära mig i mitt liv, på min resa.
Att dela och våga vara totalt öppen med allt till någon..sina innersta tankar, historia och hemligheter..och lyckan att få samma med tillit och förståelse tillbaka är Kärlek.
Att byta orden och alla känslor med någon och samtidigt få tillåtelse till den andres fysiska yta och innersta rum är en Gåva.

Kärlek.. det är vackert.
Kärlek är energi, samarbete, vänskap och kommunikation.
Kärlek bara finns om vi låter oss ta del av den och öppna vårt hjärta.
Och kärlek kommer i många nyanser.

Två gånger har jag hittat den.. den kärlek som tar över en helt och fullkomligt så man blir sådär riktigt sårbar.
Tacksam för dessa, för de andra och alla lärdomar.
Ni kom in i mitt liv av en anledning, var och en i olika nyanser av kärlek :*
Den tredje finns därute... <3
 /Lindha

<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar