torsdag 8 juni 2017

Blir bra det här...


Lite såhär just nu (iallafall när jag skrev detta i början på veckan ;) ..
Astrobloggen horoskop berättade att denna vecka blir bra.

Vågen
~Min magiska, magnetiska styrare Venus vandrar nu in i Oxens sfär-äntligen!
Detta får kärleken att flöda och du attraherar till dig bra människor och gynnsamma situationer nu.
En annan välkommen nyhet är att Jupiter som befinner sig i ditt tecken vänder direkt och härifrån Vågen, så påbörjas Jupiters färd igenom tecknets andra halva.
Det kommer att ge så fin utdelning.
Ansök, flirta, lägg ut krokar så att Lyckan har nånting att nappa på.
Det här en underbar tid för självförverkligande. 
Energin håller i sig fram till den 10/10.
Den kommande veckan dominerar Skytt/Tvillingtemat eftersom den eldiga fullmånen infaller i ditt 9:e hus och du lockas till nya utmaningar, jaktmarker och känner dig redo för att utforska världen.~ 

Nygammal utmaning är att ta sig fram i höga klackar igen..
Ingen kommer gå säker för mina flirtar och nu ska världen utforskas.
Kommer detta fungera när jag tar mig ut stapplandes, man måste ju ha ett hopp iallafall ;)
Bra om jag kommer framåt och att folk vill prata med mig, typ så haha :))

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar