torsdag 22 juni 2017

Fortsätter med mitt och det som är och blir...

 
Saker och människor kommer till mig nu, och jag vågar gå bortom min rädsla för att jag vet att man ska ta de chanser som kommer.
Förut har jag oftast låtit rädslan/egot/hjärnan ta över, men jag vill inte det längre.
Mina drömmar, passion och den rätta livsvägen kan så lätt gå upp i rök.. poff så har små vägskäl som för mig varit rätt försvunnit med vinden.
Nej, vill ta tag i halmstråna, samla dem i en stor bukett och fortsätta min vandring med gnistan i ögonen, öppet sinne och med ett mod som växer sig större.
Övning ger färdighet.

Dagens visdomsord kom med just det som är nu..
~ Let things come to you ~
Och jag välkomnar det med öppna armar <3 Försöker iallafall ;)

Fin torsdag till er och lyssna, se och lär i det som är :*

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar