lördag 10 juni 2017

Livets meddelanden...


~Give forgiveness, that is your greatness~

Nu har dessa budskap öst över mig igen.
Mycket av vad man tänkt eller haft om dagarna så har det dykt upp sådant som verkligen träffar rätt.
Precis det man tänkt på etc.
Så jag tackar ödmjukast för hjälpen och för att jag tar till mig dom.

Människor har kommit till mig.
Alltid har det varit en mening, inte alltid jag har förstått den lilla lilla sak som var orsaken, men något fanns där som pickade på mig hela tiden då jag valde att inte lyssna på just detta.
Ibland tar hjärnan över och den rätta känslan hamnar i skuggan.
För ett ögonblick såg jag igenom den och la undan hjärnans tanke för en stund.
Jag stöter bort människor ibland, inte helt men lite halvt sådär.
De människor som verkligen är de som finns och har en omtanke som är så fin.
Ni kommer alltid vara i mitt hjärta och jag har försiktigt knuffat er tillbaka av en orsak.
Då orden har omvandlats till misstolkningar eller rädslan för att något ska bli fel på vägen.
Ni är fina, och mitt hjärta blir varmt av värmen ni ger med era omtankar.

Det finns de man aldrig ger upp på för att man vet...
Lärdomar, karman, utveckling osv ska komma, finnas och lösas.
Kommer fortsätta med att vara öppen och ärlig.
Kommunikation är verkligen toppen!! ;)

<3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar