lördag 24 juni 2017

Midsommardagen...


I natt jag drömde något som...
Med sju sorters blommor under huvudkudden och några kristaller bredvid som jade och rosenkvarts då bägge hör till hjärtchakrat, kunde jag sova gott.
Ja det var mycket i mina drömmar, men det stod en man där i vit tröja helt suddig så man ej såg hans ansikte.
En annan man med brun-grått hår och större skägg med en lite bred näsa som utmärkte sig för mig ville mig något.
Vet inte vad då han inte pratade, men jag kände det.
Det sista jag minns innan jag vaknade var att jag fick gräslök i en stor bukett.
Från några få till fler och fler så det blev en stor bunt.

Gräslök~ Från Solöga
Låt dina relationer vara dina lärare.
Visdom: Jag är som jag är. Andra är som de är- och det är bra.
Jag är öppen och lyhörd. Jag är villig att lära mig något nytt.
Ha inga förutfattade meningar och du kommer att lära dig något nytt.

Det är på samma spår detta som tidigare budskap och det som är i mitt liv just nu.
Klockrent om man säger så ;D
Har pratat med både dottern och andra om just detta under en tid nu.
Att inte döma, att umgås och skapa relationer på olika vis med andra som är helt olik än en själv.
~Vi är olika, men vi är som vi är.
Men vi kan lära oss av varandra och kanske märka att något är bra för en själv~
Det är så häftigt!!

Jag lär mig ständigt, och jag försöker mer och mer släppa allt till universum och låta det vägleda mig rätt.
Det blir det som ska komma, dock svårt ibland när man har varit destruktiv med ett kontrollbehov och oro för allt.. men det tar sig.

Midsommardag med frisk luft utanför,
 med både regn och solen som lyser upp över molnen.
Lugnt, skönt och kropp och knopp får vila.
En kopp granskottste som smakar lent och gott för smaklökarna och ett leende inombords.
Med det kommer man långt ;)

Ni får ha en riktigt skön dag, och kom ihåg att njut av att bara vara i det enkla.. lyssna på er kropp och själ :*

<3







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar