torsdag 8 juni 2017

Nationaldagen del 2...


När alla festar loss oftast på nationaldagen med mat och snacks så tog jag och dottern och försökte köra en lite lugnare detox för våra magar.
Hur länge min kropp klararade detta utan blodsockerfall och andra triggningar var för mig en gåta.
Började bli lite svag vid lunch och råkade äta några strips som dottern fick lova att tugga i sig när vi var på en liten utflykt till Djäkneberget b la.
Tänkte ju få i mig lite mer lättsmällt och bättre för mina obalanser.
Hon unnade sig lite gott helt enkelt, sånt där lätt och gott.
Potatis går alltid hem här ;))
Dock gick det lite bättre senare.
Dottern hade dock ingen bra dag för detta då hennes kropp totalt vägrade göra sådana saker.
Hon är riktigt slut efter veckor av roligheter och planeringar inför studenten.

Djupandning var det som gällde och gå in mentalt för att få kroppen lite lugn...
Och det får man fortsätta med.. och lite skratt såklart.
Skratt är bra för själen och fina själar.

<3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar