onsdag 14 juni 2017

Sommar... Sol...


... och så väldigt glädjefull, svag och skör...
Process, skiftningar och livet händer.
Tacksam!!
Att vara i det är lycka då jag känner att jag lever, hoppas ni gör det med ;)

Efterdyningar av händelser.. bra sådana, och allt som är och har varit de senaste veckorna.
Jag har även förändrat lite och testar liten annan variant med tider och kosten, magen mår lite bättre men allt kostar på när man är i processen.
Jag känner mig lite urlakad och matt.
Människor dras hitåt lite lätt och jag tar med tacksamhet emot dem.
Att lyssna, dela och bara finnas, det är fint.

Nu behöver jag sömn, känns som jag inte får tillräckligt riktigt fast jag ändå får många timmar.
Promenader bland skog och underbar natur med musik i öronen eller med finisar är bra för min själ och mitt humör.
Tar in doften och lyssnar på alla fåglar eller djur som lever sina liv...
Brukar liksom komma av mig då jag hamnar i min egna lilla värld.
Men det är så vackert och ger så mycket för ens välmående.

Den tidiga morgonen njuter jag av och den lite senare kvällen ska jag ta tag i.
Ja jag njuter just nu, det är viktigt.

Fin kväll till er :*

<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar