tisdag 11 juli 2017

Naturens gåvor...



Solen och värmen kom på eftermiddagen,
 och efter tröttheten då det blev en tidig morgon tog jag mig ut i naturen.
Skulle behöva en guide med allt man vill plocka och fixa med eller en kurs som innehåller massor av information om våra nyttiga växter :D
Nåja, lite blev iallafall plockat och det ska bli älgörtstinktur, grobladsplåster, mat och infusioner som medicin och annat nyttigt.

Nu behöver jag verkligen ta tag i min sömn ordentligt och lägga mig under täcket i tid.
Har velat gjort alldeles för mycket om kvällarna och det måste bli ett slut på det nu.
Behöver balanseras lite.
Saknar lite värme och närhet nu bara, det skulle göra gott för en utmattad själ.
Men är tacksam för det som är just nu, för det jag har.

Natti på er :*

<3





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar